Nixu Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2022 on julkaistu

Nixu Oyj pörssitiedote 8.3.2023 kello 9.00

Nixu Oyj:n vuoden 2022 vuosikertomus on julkaistu tänään. Nixun vuosikertomus sisältää yhtiön vuosikatsauksen, hallituksen toimintakertomuksen, vuoden 2022 tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä vuoden 2022 palkitsemisraportin.

Nixu julkaisee vuosikertomuksen European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona. ESEF-vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä.Tilintarkastusyhteisö PricewaterhouseCoopers Oy on toimittanut kohtuullisen varmuuden antavan riippumattoman tilintarkastajan varmennusraportin koskien Nixun laatimaa ESEF-tilinpäätöstä. Varmennustoimeksianto on suoritettu kansainvälisen varmennustoimeksiantostandardin (ISAE) 3000 (uudistettu) mukaisesti.

Vuosikertomus on tämän tiedotteen liitteenä XHTML-tiedostona sekä PDF-tiedostona ja saatavilla osoitteessa www.nixu.com/fi/sijoittajat.

Nixu Oyj

Lisätietoja:
Talousjohtaja Janne Kärkkäinen, Nixu Oyj
puhelin +358 529 4603, sähköposti: janne.karkkainen@nixu.com

Jakelu:
www.nixu.com/fi

Nixu lyhyesti:
Nixu on kyberturvayhtiö, joka on rakentanut tulevaisuutta kyberturvallisuuden keinoin jo yli kolmen vuosikymmenen ajan. Päämäärämme on kybermaailman turvaaminen. Autamme asiakkaitamme vahvistamaan liiketoiminnan sietokykyä ja saavuttamaan mielenrauhaa. Nixulla on pohjoismaiset juuret, ja työllistämme noin 400 alan parasta ammattilaista Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Tanskassa ja Romaniassa. Asiantuntijamme turvaavat maailman suurimpiin lukeutuvien organisaatioiden vaativimpia ympäristöjä kaikilla toimialoilla. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.
www.nixu.com