Nixu Oyj:n vuosikertomus vuodelta 2019 on julkaistu

Nixu Oyj Pörssitiedote 13.2.2020 kello 8.15

Nixu Oyj:n vuoden 2019 vuosikertomus on julkaistu tänään yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.nixu.com/fi/vuosikertomus-2019.

Vuosikertomus koostuu kolmesta erillisestä osasta:

• Vuosikatsauksesta,
  • Taloudellisesta katsauksesta, joka sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen sekä
  • Hallinnointiraportista, joka sisältää selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä selvityksen palkoista ja palkkioista.

Julkaisut ovat saatavilla yhtiön verkkosivulla suomeksi ja englanniksi PDF-muodossa. Vuosikatsaus on saatavilla myöhemmin myös painettuna versiona, ja sen voi tilata osoitteesta nixu.communications@nixu.com.

Nixu Oyj

LIITTEET:
Nixu Oyj Vuosikatsaus 2019
Nixu Oyj Taloudellinen katsaus 2019
Nixu Oyj Hallinnointiraportti 2019

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Petri Kairinen, Nixu Oyj
puhelin +358 40 832 1832, sähköposti: petri.kairinen@nixu.com

Jakelu:
www.nixu.com/fi

Nixu lyhyesti:
Nixu tarjoaa kyberturvapalveluita, missiona pitää digitaalinen yhteiskunta toiminnassa. Intohimomme on auttaa organisaatioita hyödyntämään digitalisaatio turvallisesti. Tuotamme yhdessä asiakkaidemme kanssa käytännönläheisiä ratkaisuja liiketoiminnan jatkuvuuden, digitaalisten palvelujen helpon saatavuuden ja tietosuojan varmistamiseksi. Haluamme olla paras työpaikka yli 400 kyberturva-ammattilaisen tiimillemme, joka tekee työtä käytännönläheisten ratkaisujen löytämiseksi. Nixun juuret ovat Pohjois-Euroopassa, mutta palvelemme asiakkaitamme ympäri maailman. Nixun osakkeet on listattu Nasdaq Helsingin pörssilistalla.

www.nixu.com